Op vrijdag 26 juni spelen we Virus! én Kip-Koe-Koning tijdens de wekelijkse bordspellenavond!
Virus! – Het meest besmettelijke kaartspel. Er wordt alarm geslagen in het ziekenhuis zodra het laboratorium er -iets te laat- achter komt dat de viruscontainers niet zo leeg waren als ze dachten. Het is jouw missie om als eerste deze uitbraak te stoppen, de virussen te vernietigen, en een gezond lichaam zonder virussen te krijgen. Voorkom de verspreiding van deze verschrikkelijke virussen. Probeer als eerste speler vier gezonde organen (zonder virussen) in je lichaam te hebben
In Kip-Koe-Koning probeer je in 2 rondes de juiste kaarten te verzamelen door met je handen een getal uit te beelden. Alleen als je een uniek getal hebt, mag je de kaarten nemen. Heb je hetzelfde getal als een andere speler gekozen? Dan gaat er een kaart uit het spel en vermindert het je kansen. Super eenvoudig, grappig en spannend; een echte koninklijke spelbeleving!
Natuurlijk kan je ook gewoon een ander spel hier uit de kast pakken en spelen.
We starten om 19.00, je hoeft je niet op te geven en meedoen is natuurlijk gratis!

